Promptitudine, profesionalism, competență, experiență

Împreună pentru succesul companiei dumneavoastră

Servicii resurse umane

  • Redactarea actelor specifice raportului juridic de muncă;
  • Întocmirea dosarului de angajare în format electronic și fizic;
  • Elaborarea regulamentului de organizare și funcționare, a regulamentului intern și a codurilor de etică și integritate profesională;
  • Elaborarea procedurilor legate de egalitatea de șanse, interdicția discriminării, combaterea harțuirii, protecția familiei, responsabilitatea socială, formarea profesională, etc.
  • Elaborarea fișelor de post și a normelor de muncă;
  • Organizarea și urmărirea controalelor medicale periodice și a examenului medical de angajare. Intermedierea colaborării cu un cabinet de medicină muncii.
  • Efectuăm programarea angajaților pentru controalele medicale periodice;
  • Primim rapoartele medicului de medicină a muncii;
  • Transmitem clientului recomandările acestuia
  • Realizarea evaluării angajaților
  • Realizarea procedurilor disciplinare și de recuperare a prejudiciilor;
  • Realizarea procedurilor privind concedierea salariaților;
  • Concilierea conflictelor individuale de muncă și soluționarea cererilor sau a reclamațiilor individuale ale salariaților.

Servicii salarizare

  • Întocmirea pontajelor lunare ale angajaților;
  • Calculul bonusurilor și a sporurilor;
  • Calculul contribuțiilor aferente salariilor;
  • Calculul și evidența concediilor medicale şi de odihnă;
  • Întocmirea ștatelor de plată;
  • Întocmirea și depunerea declarației 112;
  • Întocmirea notelor contabile aferente salariilor;
  • Întocmirea adeverințelor solicitate de salariați;
  • Întocmirea dosarului pentru recuperarea sumelor de la FNUASS;

  • Consultanță privind salarizarea. 

Servicii consultanța

    • Informarea periodică a clientului în legătură cu modificările legislative în domeniul muncii și salarizării.
    • Informarea angajatorului și angajaților în legătură cu drepturile care decurg din calitatea de asigurat la sistemul public de pensii și la sistemul public de asigurări de sănătate;
    • Consultarea în rezolvarea conflictelor de muncă sau la negocierea contractelor individuale/colective de muncă.
    • Reprezentarea companiei în situații de control I.T.M.

Revisal

  • Înființarea Registrului general de evidență al salariaților;
  • Înregistrarea contractelor individuale de muncă;
  • Întocmirea și înregistrarea actelor adiționale pentru modificarea contractelor individuale de muncă;
  • Întocmirea și înregistrarea documentelor necesare pentru încetarea contractelor individuale de muncă;
  • Transmiterea datelor din Revisal, - în format electronic, - la Inspectoratul Teritorial de Muncă.
© 2021 Happy Expert SRL
www.happyexperthr.ro
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți